Första gången....

Tänkte ajg skulle göra som så många andra... blogga. Kan kännas rätt så skönt att skriva av sig. Skrev ju dagbok på nätet efter min Lovisa dog, och det hjälpte lite....
Idag har baranen varit på förskolan. Vi gick dit, det var så skönt att gå o prata med mina underbara små barn!
Lucas ville dock inte att jag skulle gå idag, han ville, om han fått bestämt, säkert haft 100 kramar! Alva var lättlämnad idag, hon brukar inte vilja men det gick bra idag som sagt....
Amanda somnade på vägen hem och jag passade på att svabba golv och dammsuga. Skrev shoppinglista hem och en till husvagnen. Sen fick Amanda lite gröt och sen iväg till LIDL och shoppa lite. Hämta barnen och fixa lunch, fick bli varmkorv i bröd idag.... Men de var glada för det! Efter det gick vi iväg till kyrkans barntimme. Jag och kompisen Annika gick en trevlig runda sen hem och fortsätta prata, så trvligt så!!
Idag var dte meningen att jag skulle gått på MeandI party hos Anne men jag tyckte att Amanda var lite varm, och ja... 39,6 när jag tempade..... Så det blev inget, men barnen och Macke åkte in till Husvagnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0