läkarbesök, Ullared och camping.



Amanda vägde 9520 g och var 70, 5 lång, allt var bara bra! Alva var 100 cm lång och vägde 15,1, Lucas 113 cm lång och vägde 23,2 kg. Mina fin fina barn!



I

i går var jag i Ullared med mamma och Annika. Vi hade dte jätte roligt!! Jag skrattade så att jag nästan grät! Åt vilket skämt kan jag inte skriva pga av min syster (snyggt Annika!) Det blev i alla fall en massa fynd så klart!


Efter ullareds turen så åkte jag in till resten av familjen, o här är vi fortfarande! Och njuter som bara den!!!!
Imorgon är det loppis i brunnsparken och sedan upp till Macke Farmors hus i persmåla. Och sen hemm till verkligheten med tvätt och dammsugning som vanligt!

Kram
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0