Mycket att städa.....

Ja när man är i husvagnen hela tiden och gömmer sig för alla saker man bör göra i huset så blir dte mycket att städa. Men när dte är riktigt stökigt och man städar så blir det ju på något sätt ännu finare! Jag har städat och fixat på hela övervåningen idag. Det är 3 rum och en toa. Och det är inte vilka 3 rum som helst utan det är barnens rum..... hu!
Sen har vi 1 matrum, 1 sovrum, 1 vardagsrum, 1 hall och en "entré"  och 1 kök i botten plan. Sen en källare med stort badrum, tv rum och tvättstuga i källaren, så det är MYCKET att städa! Jag skulle vija att barnen tyckte det var mer kul att städa, men de slänger sina saker överallt... men men tur att de har en supermorsa som plockar och plockar.

Idag fick Lucas inbjudningskort till kalas på Söndag, Kul! Ikväll ska vi på fotboll kl: 17. Och imorgon åker vi till husvagnen och stannar där till på Söndag. Ska bli skönt!
Barnen är hos sin Farmor o Farfar nu så jag kan röja ordentligt! De älskar att vara där! De skulle få pannkakor till lunch och spaggeti o köttfärssås till middag, kan inte bli bättre ju =) ! Barnens favoritmat båda två!

Nej nu måste jag börja röja igen! Ha en undrebar tvätt att hänga upp och en massa saker i trappan som väntat läänge på att få komma upp till övervåningen!

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Cissi,



Hör att du har det lika roligt som jag, tror att man kan plocka hur mycket leksaker som helst hela tiden ........

2009-04-22 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0