Nu sover de små....

Ja nu sover de små! De var verkligen svår somnade idag, alla 3!
Men nu sitter jag här och ta det lugnt och kan andas ut efter denna dag. Har varit en rätt så jobbig med dag med mycket tvätt, plånbok som tappats (polisen ringde, jag märkte det inte äns!), massa trots och så lite värme på det. Det var 25 grader i skuggan vid huset idag! den 29 April! Helt sjukt!
Jag har varit på mitt gamla ställe där jag jobbade på förskolan o hälsat på en snabbis idag. Barnen flockade sig runt Amanda o vi pratade om tänder och tandfeér. Jag längtar tillbaka dit, helt underbar personal och barn! Jag trvides hur bra som helst där!
Idag har jag äntligen laddat över bilderna från vår camera!
Här kommer lite bilder!

Här är en bild på vår husvagn med förtältet.


Fina bilder på barnen....




/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0