Sovit.....

Ja, tror det eller ej, jag har sovit inatt.... Kanske bara vaknat 4 gånger! Macke fick gå upp o göra välling till Amanda när hon vaknade. I morse när jag vaknade låg det 2 barn mer i sängen än när jag somnade.... hm.... Men jag hade alltså inte äns vaknat när de kom ner. Måste nog höra med Macke hur hans natt varit....
  Igår var Annika och Sara här, dte var super trevligt! Faktiskt kanske 1 gången jag gör det sedan Amanda kom till världen. Jag har aldrig tid med något! Efter kyrkans barntimme hämtade jag även Majken, Alva o hon lekte super som vanligt. Lucas lekte med 3 grannpojkar. Sen kom Anne för att hämta och då blev det lite kaffe till. Sen var det dax för middag, det blev lasagne. Den var hemskt god! Jag hade cheddarost i ostsåsen o en massa oergano o cremefraiche i kötffärssåsen.  Grannpojkens mamma kom ner o drack lite kaffe medans jag gjorde det, sen var det dax o leta efter barnen. Vi trodde att de var utanför, men inte. De var uppe hos en annan granne. Det märks att de är stora nu!
Efter maten åkte vi upp till Farmor o Farfar o fikade. O sen var den dagen slut!
Idag är dte utvecklingsamtal med Alva. Barnen ska vara hos Farmor o Farfar under tiden. Tror även att det blir kyrkis i Ronneby idag med.
Lite bilder från igår....


Amanda i sin älskade gunga


Alva slutade med napp dagen efter sin 2 årsdag  oktober ,men det är kul att leka bebbe ibland tycker hon :=
Men visst är hon söt!!

Bilder på storebror blev det inga, tyvärr.
nu väntar tvätten o moppen på mig!

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt hon är lilla Alva... Nova pratar ofta om henne.. Hoppas allt är bra!

Sara

2009-05-03 @ 19:46:52
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0