Valborg....

Ja idag är det valborg. Jag kommer ihåg precis för 1 år sedan, då var vi på Ivön o campade. Det var premiär för oss, både för oss och för vår husvagn. jag var höggravid, o värk i hela kroppen. Campingen var hemsk. ALDRIG mer jag åker dit! Det var som en sekt. De träffades och var som en stor tajt familj, alla hjälptes åt, visst inget fel, men det var så konstigt allt.... Man fick ta av sig skorna när man skulle kissa t ex. Men men.... Här är det bättre i allafall!
  Macke föräldrar och deras vänner ska komma hit idag och campa med deras husvagnar i 2 dagar, Barnen älskar verkligen sin Farmor ocg Farfar och ser fram emot detta jätte mycket! Och vi med förståss! Så ikväll blir det grillat och hemgjord potatissallad, ska bli såå gott!
Amanda sover förmiddag nu och barnen är o leker. Macke är hos grannen och jag sitter här och ta det lugnt. Ja det är skönt när livet kan vara underbart ibland!


Här är en bild tagen i början av April. Det är badplatsen.


/Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ser mysigt ut. Trevlig Valborg!!!

2009-04-30 @ 16:02:06
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0