Vi drar igen....



Ja nu åker vi till husvagnen snart igen, ska bli underbart!! Vädret ska ju bli kanon denna helg med.
Macke ska försöka sluta lite tidigare idag o sen ska vi till mamma där Macke ska sätta på hennes sommardäck. Vis ak även äta där med. ¨Så skönt! Det är ju inte varje dag man blir bjuden på middag nu för tiden.... Men men 3 barn och så vi, det blir mycket, men dte är verkligen skönt att slippa laga middag ibland, o barnen älskar det. Det är verkligen skillnad på allt destu fler barn man har, ju fler barn vi fått, desto mindre inbjudningar, men så är dte för alla (hoppas jag ;), så det inte är vårt sällskap det är fel på.)

Nej nu ska jag packa, förbereda lunchen, hänga tvätt hämta barnen osv, allt på 50 min, livet är så rofyllt ;)

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Marie L.

Hej!

Vad glad jag blev att du skrivit i min gästbok! :) Jag har en blogg också:

http://mariemedfamilj.bloggagratis.se/

Fast den uppdateras inte lika ofta som din. Vi kan jättegärna ta en kaffe nån dag, låter kul. Det var så länge sen. Nu ska vi köra och köpa mjukglass. :)

2009-04-24 @ 09:32:04
URL: http://www.mariemedfamilj.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0