Börja blogga igen!

Nej nu ska jag börja blogga på allvar! Ska iallafall skriva lite varje dag!
Mycket som hänt på sista tiden!Vi har köpt en ny diskmaskin, den gamle fick Lucas äran att skruva ner, dte var super tyckte han!

 Amanda har börjat på förskola, Alva lärt sig cykla utan stödhjul (som ni vet) Jag börjar skolan i morgon, Macke 9 veckor långa semster tog slut idag och vår store pojk har köpt en motorcross! Han är sååå duktig! Tårarna rann på mig när han kom körandes. Vi har köpt en Yamaha PW 50 -06. Sen har vi köpt skor, skyddsutrustning, kläder och hjälm.



Alva och Amanda gillar att köra vår fyrhjuling! Amanda kryper fram fort som bara den och sträcker upp händerna o vill åka med pappa!




Amanda har dte inte gått jätte bra för på förskolan, men det går. Vi känner oss oerhört trygga med personalen som är där. Det är junibackens förskola i Kallinge, super!

Imorgon börjar allt på allvar! Lång dag på förskolan, både frukost, lunch o mellis. Och skolan ska jag börja på imorgon! Det ska bli såå kul!

Jag har jobbat lite förra veckan och ska jobba på torsdag och fredag med. Känns kul!
I eftermiddag blir det lek med kompis till Alva, de två krylltottarna ska tilll Farmor o Farfar.

Nej nu ska jag se efter var de 2 stora barnen är, eller Jennie och Max som de kalalr sig när de leker, de jobbar tydligen på förskola nu sa det ;)

Ha det!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0