cykling och en massa underbara dagar!!

Hej hej!

I fredags var "lilla stora" jag ute!! jag var både man och barn ledig! Macke var i Malmö och var cissi o barn ledig.
Och barnen var med farmor o farfar i vår husvagn.
Jag var ute med syrran och en kompis på karön, HELT dött! Skulle åkte till natti, stängt. men jekyll and hyde var öppet. det var några 19-20 åring där o häckade.. ha ha! Man är lite äldre nu. Men dte var skönt att får vara CISSI för en kväll, bara ha mig själv att rå om. Jag sov hos syrran sen. Vaknade tidgt av ett skratt från min älskade systerson sen gick jag ner till stan o shoppade byxor.

På lördagen åkte jag med barnen till husvagnen. låg o myste i sängen o tittade på tv tills de somnade på mina armar.
Macke kom senare.

Efter det följde 2 underbara dagar med bad runttur i karlskrona o en massa mys och grillning. Det har bara varit vi!


Och igår hände något fantastiskt! Våran Alva lärde sig att cykla utan stödhjul!! Hon var stolt som en tupp!

Hon cyklade 3 varv runt campingen. Hon är inte rädd för mycket hon! Doppade huvet under vatten tillsammans med mig och hoppade från bryggan! Inte lika feg som en annan ;)



Lite bilder på oss....




Kommentarer
Postat av: Linda

Tacktack! De e full rulle me huset just nu, känns som aldrig blir klar =) men ja klagar inte, obeskrivlig känsla att bara bo i hus ju! =)

Vilka små sockertoppar ni har! =) Alva kommer krossa många hjärtan... =P Hoppas allt e bra me er! Kram!

2009-08-12 @ 13:07:04
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0