Skola och förskola och jobb...

Ja imorgon är dte måndag skolan börjar på allvar för min del, ska bli kul!! En klasskompis från gymnasiet går 5:e terminen och vi ska åka buss ihop imorgon, skönt att ha någon att snacka med!

Igår var vi på 30 årsfest, Mannen i fråga var såå fin! Och hans underbara fru hade lagat superfin mat! Jättefint var det! Kvällen blev tidig för vår del....


Idag var det loppis tidigt, köpte en pop jacka strl 80 till vintern, röd, för en 10:-! Matchande byxor för en 5:- och 2 mössor, en termo och en vanlig också pop, allt för 40 :-, det är att fynda!! Köpte en härlig velour MeeToo jacka till Alva för 60:-, och en MeAndI klänning med moln i strl 110/116 för en 10:-, känner mig sååå nöjd! Ska nog fota en dag så "alla" ni får se fynden!
Sen var det kalas för en förskolekompis, jättebra kalas var det! Barnen var såå nöjda! När vi var där (Barnen ville inte att jag skulle gå) så var Macke och Pappa med Amanda o köpte en ny cross, ktm 50cc junior, som Macke i skrivande stund sitter och putsa på....


Lucas provkörde den ikväll, han körde hur bra som helst!! Jättekul!

Ikväll var Annikakompisen o jag ute i gick, superhärligt att babbla och gå. Ma liksom känner hur asen blir mindre o mindre ;) Nej men man borde ju vekligen ta tag i detta nu! Ska nog göra lite sittupps sen =)

Ha det!
/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0