skola....

Nu har jag varit i skolan! Det gick bra att åka bussen igår.... tog 3 timmar allt som allt. Man är ju inte van att sitta still så det vara bara att njuta ;)

Idag tog jag bilen för det var bara 2 timmar idag o bussen passade inte. Men det ska jag nog inte göra om... det var jobbigt att köra sammanlagt 17 mil....

Det går kanon för alla barnen på förskolan! Både vi och framförallt barnen trivs kanon! Amanda sover dock bara ca 1 timme på förmiddagen så det blir tidigt i säng varje kväll, synd för man vill ju se o kramas mycket med henne. De stora är iallafall pigga på kvällen! Så de gosar vi med mycket iallafall!

Ha det!

/Cissi


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vi flyttade för en månad sen, till Mora i Dalarna! :)

Inte lätt att veta allt heller!

Det är jätte bra med mig och Elias!

Dina barn blir sötare för varje dag! :)

2009-08-26 @ 22:51:07
URL: http://emmalinkan.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad söt hon blivit lilla Alva... Kanske kan ses snart och fika med barnen om ni har tid vill säga? :-) Sara

2009-08-28 @ 20:58:11
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0