Trött

Ja fy vad trött man är nu! Inte van att stiga upp vid 06 o tömma diskmaskinen, inte van att stressa barn att klä på sig o köra snabbt till förskola, pussa så länge man kan på de små innan man ska hem, hämta väskan o ge av o åka buss i 1 h 45 min.... Inte van att lyssna på en tant som står långt nere i ett konstigt klassrum..... Men det löser sig nog snart! Man vänjer väl sig.... Fick schema idag... går ca 2-6 timmar /dag, så dte blir att pendla 3½ timme ändå.... O sista bussen härifrån går 08:15, hm jag vet inte vad jag gett mig in på.... Får väl ta med den lilla rosa o fingra på...
.
Barnen är goa o glada, mannen mår dåligt, kanske grissjukan? Jag tvättar mig faktiskt väldigt ofta med sprit på skolan nu, de hänger lite var stans så man kan gå runt o lukta alkolistkärring, alltid kul ;)

Skulle varit ute o gått idag,(förlåt Annika) Men jag tyade inte som vi säger här nere.... Men imorgon så! Gjorde faktiskt lite sittups igår, känns alltid bra! Men dte borde bli mer..... som sagt.....

Nej nu ska jag gå o lägga brevid min lille skjukling Macke.


/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0