Liten läges rapport....

Jag ska börja plugga! Jag ska bli förskolelärare! Jag börjar den 31 Aug i växjö. Blir till att pendla.... men det ska nog gå bra! Det blir långa dagar för mig vid skolan så Macke får ta mycket ansvar hemma. Vi tänkte vi skulle göra upp ett schema, så vi får egen tid, tid till familjen, och tid bara han och jag, sen ska det städas, handlas och tvättas osv....  Kul att börja plugga ska det bli iallafall! Utbildningen är 3½ år.... 
  Med oss är det bara bra iallafall!! Vi njuter med familjen och allt är kanon!

Vackert vid skönstaviks camping


Lilla Amanda 13 mån vid vattnet.

Lucas halv 6 (som han säger) supernöjd över slottbygget.


Alva snart 4 år med sni långa lugg....

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Åh, vad roligt att plugga! Ja jag kom in på sjuksköterske-programmet i Karlskrona men det lutar åt att vänta lite med pluggandet för min del...Ha en fortsatt trevlig sommar..vi får ta Ullared till hösten kanskeLer.Kram Sara och Liam

2009-07-22 @ 13:48:47
URL: http://sara1985.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0