Ja må hon leva....



Grattis Kära jag! Och min syrra Annika!! Tänk 28 år! shit vad gammal man är helt plötsligt....
Igår hade jag smyckesparty här. det kom 15 personer! Det var supertrevligt! Jag köpte halsband till Lucas Alva, en ring till mig och en berlock till mig. O en födesledagpresent till en med....

Väldigt fina smycken o många med, o det bästa! Billiga! Det blir fler sådana party för mig!

Idag ska Lucas ha piratfest på dagis. men de är inte här ännu för de sov hos Farmor o Farfar inatt. De ÄLSKAR att vara där!
I kväll bär det av till mamma där hon har gjort en smörgåstårta till mig och Annika. Vi har ju beställt just den maten för det är vårans favorit.
Någon blir sugen ;)

Idag har Amanda 2 tofsar där bak. Så söt!! Hon börjar få mycket hår nu, o kryllig som brorsan är hon med.

Saknar Macke nu.... Är tomt utan han här.

Kommentarer
Postat av: Jennie

G R A T T I S på födelsedagen, och tack för igår!!



/Kram Jennie

2009-06-03 @ 14:48:03
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0