Många lekparker.....

Jag längtar efter mannen i mitt liv nu! Är trött o sliten, det mestar krånglar, säkert pga av energin är slut.... Bara 3 dagar kvar nu tills han kommer!
Har inte skrivit på ett par dagar nu, inte orkat....
I går var vi på lekpark o hade picknick, sen hem en snabbis o sen in till husvagnen och in till leksaksaffären.
Idag är det sista dagen på föskolan innan sommarlovet! Jag har köpt jordgubabr, maränger o grädde som vi ska festa på, det är en överraskning till barnen o de kommer att bli så glada! Sen i kväll så vill barnen gå på resturang o äta pizza för att fira detta, så det blir väl till att göra det.
Jag har så sjukt ont i ryggen nu! Kan absolut inte slappna av i ryggen för då gör det såå ont! Sitter med axlarna högt uppe hela tiden.....

Lite bilder kommer här från de senaste dagarna...

lekplatsen vid vårt....


Lekplatsen vid F17.... hade picknick där.





Amanda i den nyasste vagnen ,med ny suflett.



Titta vad jag kan!!



Världens goaste!

Hästen Alvin är nyskodd med gummistövlar!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0