Så var denna dag snart slut....

Bilder från dagen:

Borde vara böter på att vara så här söt!




Familjen kaos utan mannen i vårt liv....

12 dagar kvar tills mannen i mitt liv kommer hem, längtar såå!!
dagen har gått bra. svärföräldrarna var här på eftermiddag och fikade. Fick 4 triss och en undrebar orkidé av de. Alva fick de till att sjunga för mig, söta hon!
Sen hem till mamma för att äta smörgåstårta. Den var smarrigt värre!
Tjejena sover nu och älsklingspojken är vaken. Han kollar på lite tv nu, han kollar nästan aldrig nu för tiden! Är bara ute o bygger på sina kojor.... Ja kojor vi har 2 i vår trädgård! väldigt vackert! Och i morse så asade han ut en massa rör. Jag skällde o fråga vaf han sysslade med.Han sa ; "¨Jag ska bara gräva ner fjärrvärme till trädkojan" Jag fick verkligen hålla mig för skratt! Han är så jäkla smart ungen! Allt snappar han upp!
Imorgon är dte fika o skvaller med kompis o sen ska Alva leka med min bästis dotter. De har ju generna ;) O den stackars flickan har varit borta från förskolan länge nu pga av operation osv. Så de ska hänga lite o då ska jag nog bort till en annan o kolla in deras nya hus!
Nej nu ska jag duscha lite sen ska jag försöka få den tillfällige mannen i huset att sova.

Jag skriver så illa! Kan nästan tro att jag har dyselxi, men jag läser inte igenom det först... får nog bli en skärpning!

Ha det bra kära människor!

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Marie L.

Goa ungarna! Och Lukas är ju bara för härlig. Klart kojan ska ha fjärrvärme! :D Tack för igår med förresten och hoppas dagen varit så bra som det låter som. :)

2009-06-03 @ 23:55:59
URL: http://www.famlille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0