så varmt!!

Herregud vilken varm dag! Tyvärr har jag ingen fungerande termometer, undrar hur varmt det var idag?
Idag lämnade jag Amanda hos syrran vid 8, sen till knuthahn skolan för att söka komvux, måste ju ha engelska B.
När vi kom dit så stod en massa glada studenter laddade med vattenpistoler. Jag tog Alva o Lucas i varsin hand o tågade igenom allt. Och faktiskt -utan att bli blöt! F*n ta de om de hade sprutat på oss!
Jag fick blanketterna som jag skulle ha och den snälla damen som jobbade där släppte ut oss genom en nödutgång =)
Sen var det dax för utvecklingsamtal med Lucas. Fick höra en massa possitivt! känns så bra! han var bl a artig, trevlig, skärpt, kunnig och kramgo! Känns skönt att ha det gjort nu!
Åkte hem o fixade lite här hemma som vanligt. Och jag var alldeles själv! Jag hämtade barnen o vi åkte hem o åt, sen ner till stan Klänning Blå
och en klänning till mig som min kära mor inte alls tyckte om.... Och det skulle ju vara en present från henne. Och som "tur" var hittade hon en lite reva i den.
Men men nu har jag lämnat tillbaka den och köpte annat.
Sen hämta amanda, åkte upp till en annan kompis, drack lite kaffe o barnen lekte o hade kul. Åkte hem o Lucas ringde efter en kompis som kom hit o lekte. De hade superkul o byggde på kojan. Men precis innan kompisen skulle går trampade stackars pojken på en spik! Han var såå ledsen! Men efter 2 plåster och att jag bar på honom dit han skulle så var allt bra. Tur det!

Imorgon är det smyckesparty som gäller www.dagochnatt.se superfina och billiga!
Så imorgon ska det fixas god fika här hemma! Lucas ska nog sova hos sin favvo farfar imorgon.



/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0