Det rullar på....

Vakna, tvätta, klä på Amanda, väcka barnen, göra frukost, klä på sig, gå till förskolan, lämna, tvätta, städa, hämta, lunch osv... det rullar på så var eviga dag.... Men på torsdagar åker vi in till husvagnen! så underbart! Bara lägga undan tvätt, sopa lite. promenera, ja det är så härligt!
Nästa fredag åker vi till Astrid Lindgrens värld, ska bli kul! Vi ska sova i vandrarhem o sen ska vi till Kalmar dagen efter och gå på IKEA och kolla lite vid stensö camping, som jag varmt kan rekomendera! Vi var där när Amanda var 10 dagar. det var så härligt!!
  Ikväll är det fotboll, jag har köpt fotbollskläder till barnen och de längtar så!

Nej nu ska jag lägga in barnens tvätt, 2 tvättkorgar vikna kläder, kul!!

/Cissi


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha=) Kul med blogg=) Vad jag läst så förstår jag ni campar ofta eller? Med husvagnen, det är ju jättemysigt=) Vad har ni för planer denna sommaren då?

Vi får ju ta någon dag och träffas, masse jobbar ju hela tiden, men nästa vecka är han helt ledig ifall ni vill komma upp på en kopp kaffe eller grill eller något?

kram

2009-05-20 @ 08:15:50
URL: http://lindafelicia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej... Nova tjatar ihjäl sig om alva, kanske skulle kunna träffas med barnen någon dag om ni kan? du kan ju slå iväg ett mess när ni kan eller så :-) 0763-254999 Sara

2009-05-21 @ 18:51:42
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0