Hoppsan!!

Det var verkligen läänge sedan man skrev här! Men så är det dagarna rullar på....
Vi har varit på Astrid Lindgrens värld. Det öste ner ca 60 % av tiden, men det var bara till att le och vara glad som våra barn var, de märkte inte av regnet alls. När dte öste som mest satt "lilla" jag i norrgård i bullerbyn i ett pyttelitet hus där jag o min rumpa knappt kom in :) men vad gör man?? Jag hade ju inget regnställ..... Vi bestämde att vi skulle dit om ca 2 år när barnen är lite större och förstår vilka de är, barnen vet ju bara vilka pippi och Emil är.
I  Nils karlssons pysslings värld.

Bott i vår kära husvagn har vi gjort en hel del med! ca 3-4 nätter per vecka.  Skönt att ha den på samma ställe hela tiden så man slipper packa upp o ner hela tiden. Vi har den på försäljning nu med förresten! Vi ska köpa en större så att alla barnen får en egen säng. Vi har tittat på en som vi vill ha men vi måste ju sälja vår först.

Idag var jag en sväng på loppis, hittade lite saker till Amanda. Jag var där med Alva, det var så mysigt att bara gå med henne, de behöver lite ensamhet med mamma eller pappa. Alva köpte en docka med tillhörande hjälm. Supernöjd var hon!

Ikväll grillade vi med ett par kompisar och barnen byggde och grejade med lekstugan. Gick hur bra som helst för barnen! Det var 4 st som sammarbetade och byggde, utan tjabb eller bråk! Och då var den yngste 3 och den äldste Lucas, jag blev riktigt imponerad!

Nej nu är det sängen som gäller!

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0