Ibland löser det sig....

I förmiddags var jag hos en kompis o fikade, var såå trevligt!  Hämtade Lucas redan vid 11 idag för han skulle klippa sig idag. Han blev såå fint, fast han ville inte klippa av sina lockar sa han. Men han är fortfarande lockig vår lilla pojk! Efter vi klippt oss var det gormittigubbe-köpa dax. Det fick han om han var still hos frisören. Sen köpa jordgubbar, hämta Macke o hem. När han kom hem satte jag honom i arbete medesamma. Vi bar in en finfin bokhylla o byrå som tillhört Mackes Farmor, blev hur bra som helst! Ska bara inreda de lite med. När vi burit in de så gick för att hämta Alva som varit på picknick i brunnsparken. De hade åkt buss ner. De hade haft en toppendag, köpt glass, o grillat korv.
Nu  är vi inne i husvagnen, det är lugnt o skönt här, lite folk som är här på vardagarna.
Macke är o köper present ill mig nu, både morsdag o födelsedag.
Ringde försäkringskassan o 3 idag med, o tänka sig!  Allt löste sig ändå! Jag får mina pengar o telfonen fixar det sig med med.

Nej lite bollibompa för barnen, ska nog fixa lite gott till de med, sen säng för de och mys med macke!

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0