Macke åkt....

Ja nu har han åkt vår kära lilla Macke. Lucas har gråtit måånga gånger sedan han åkte vid 14:30. Vi var o vinkade av honom 2 gånger vid flyget för hans flyg var försenat. Lilla Lucas..... alva försstår inte alls på samma sätt. Lucas och jag ska göra en kalender imorgon med 16 lappar, för imorgon är dte 16 dagar tills han kommer hem.
  Idag har jag städat som bara den! Började med att röja toan vid 7, galen som man är.... Men fint som bara den är dte nu iallafall! Jag har fått möbleringen precis som jag ville ha den!

Idag har vännen varit på fika här, Lucas grät, en lampa gick sönder o Alva var tjurog och Amanda var trött, visst är det härligt med barn ;) 

Undrar om jag kommer in på högskolan till hösten? Känns spännande! kanske man blir förskolelärare till slut?
Kommer jag inte in, ska jag läsa Engelska B o sen kan jag söka på Distans. Känns bättre.

Ha det!/Cissi

Här ska man krypa ner sen....


Kommentarer
Postat av: sara

Oj vilken resa han ska på macke.. Tufft och vara hemma med småttingarna själv?

Kram

2009-05-29 @ 09:19:46
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0