regn, regn o lite regn till.....



Ja nu känns det som en svensk sommar :=! Det regnar o skiner sol om vartannat.
Macke jobbar MYCKET denna vecka! jobbar fram tills 19:30 på kvällen o jobbar övertid mellan 23:00-01:00. Stackarn!
O jag är supertrött, är rätt så tufft att vara själv med barn o hus o allt. Men det går. Jag har ju varit själv förrut och ska var det i 3 veckor i Maj/Juni.
Idag var barnen på förskolan 8:45-11:15, sen in till husvagnen o kolla läget. Vi satt i förtältet med värmefläkten igång o läste böcker o mös. Känner mig så lycklig över mina barn även att man ibland undrar vad man gjort....
Nu sitter de o titta på bollibompa, Amanda leker för fullt. Amanda kryper riktigt nu och tog sig upp för för trappen från matrummet idag.
Få se om vi åker in till husvagnen o o sover imorgon.... Men jag känner mig inte jätte sugen på dte. Macke jobbar sent imorgon med och på fredag fram till 12 så dte kanske är bättre att åka in dit på fredag.

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0