sol och värme!

Idag har det varit såå skönt ute! Har tvättet en massa o hängt ut, luktar så fräsht då. Barnen har haft kompisar hela dagen och jag har haft folk att prata med hela tiden, skönt! Lunchen åt vi ute idag, måste bara köpa ett parasoll.
Amanda är ordentligt förkyld o får andas airomir 3 gånger per dag o pulmekort 2 gånger per dag. Stackars liten. Ibland går det bra att andas i masken, o ibland gråter hon som bara den! Alva hade jätte ont i sina knän och handledar idag, grät o grät o somnade efter mycket tjat från hennes sida kl 18:20, lilla vännen, jag blir så orolig för henne!
 
Imorgon bär det av till husvagnen igen, ska bara vara där till på Onsdag för macke åker på Torsdag o det ska packas o grejas här hemma. Idag har vi målat det sista i hallen med, blir hur fint som helst! Ska sätta dit en gammal byrå vi fått ärva från Mackes Farmor. Funderar på att skicka efter sådana där väggord som var o varannan har nu, är ju hur snyggt som helst!

Idag har varit en toppendag! Mer sådana! Fast o andra sidan krånglar det med försäkringskassan och 3......

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Sara

jag träffas gärna någon dag!!!

Och jag kommer gärna på ditt smycke-party..det var 2:a juni va?

Jag ska ha ljusparty 15 juni och om ni är hemma då får du gärna komma!



Kram Sara och Limme

2009-05-27 @ 10:04:44
URL: http://sara1985.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0