strömmen....

Idag vill inte tvättmaskinen var med.... Hela särkringen till huset löste ut och det var tvättmaskinen som var boven, men tvättmaskinen var inte ens på.... Hade Macke varit här så hade han vetat direkt vad som hänt, men jag får väl klura lite till, eller kanske ringa honom o rådfråga.
Igår kväll rimngde bästisen o var sååå ledsen! Deras lilla blev opererad i förra Måndags. Polyper o mandlar. och igår hade ett blodkärl brustit, och det blev akut sövning och fixa till det. Fy vad hemskt det var! Hon satt hon hade sett helt död ut, blå om läpparna o vit. Allt från Lovisa var som glasklart för mig! Kändes som jag var där då det hände. Som tur var ringde min vän mitt i natten o berättade att allt gått bra. De skulle vara där tills imorgon.
 
Idag ska dte hängas upp nya gardiner, o tvättas fönster. Min lilla mamma kommer hit o hjälper mig. Men innen dess ska jag o barnen till en kompis i stan o kolla in deras nya toa som dottern ville visa ;)

Nej nu ska jag se vad mina busar till barn gör, dte är nämligen tyst.....
Ha det! /Cissi

Bjuder på lite kort....

Den vackraste pojken! O ny klippt för dagen är han med.


Den vackraste stora/lilla syster!



O den gladaste sötaste lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Marie L.

Underbara barnaskaran! :) Vi ses snart.

2009-05-29 @ 23:05:45
URL: http://www.famlille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0