varmt

Ja idag är dte så varmt så nu får fönstret stå öppet inatt. Vi ligger ju allihopa i vår säng nu, så gott så! Jag och de känner oss så trygga då. Jag är ju så hemskt mörkrädd! O de vill alltid ligga i våra sängar ändå =)
Idag var jag på loppis. Fyndade ett par höstkängor i strl 26 till Alva 30:-! Och pumasnekers till Amanda för hela 20:-! Skit snygga och  de var knappt använda. Köpte även sandaler till gudbarnet o han ska få ha pumaskorna först för han har större fötter. Annars var det inte mycket att ha på loppis idag. Det var väl inte så många som ville stå där på Morsdag o allt!
Lucas o Alva var o plockade liljonkonvalj till morsdag presnt idag med sin farmor o farfar, jag blev överlycklig! De är mina
favortiblommor! Vill ju ha dessa i min brudbukett om jag någongång i mitt liv blir gift.....



Barnen sover nu. Amanda var svårsomnad , satt o hoppade o tjoade i sin sänng så att resten av ligan inte kunde somna, men de var väldigt roade av henne!

Vi har varit hos Mamma idag o firat henne, hon bjod på kroppkakor till allas förtjusning! Efter var det rabarberpaj.

Nu ska jag hänga tvätt för ovanlighetens skull, sen blir det röjning i köket o sen bokhyllan i vardagsrummet.

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0