Bråttom!

Nu är dte mycket! Macke kom på att han skulle vara tidig idag på jobbet, så upp med de stackars barnen, klä på snabbt som ögat, borsta lite och iväg på cykel, Kom på att min cykel står kvar hoss Anne pga av någa omständigheter ;) så det vara bara att gå så snabbt man kan med vagnen.
Alva fick inbjudan till kalas idag, är lite allergisk när man lägger inbjudan i facket så att de andra barnen ser att de inte är bjudna, fy, jag blir såå ledsen av sådant! Jag gick in direkt till personalen och bad om addresser så ska vi skicka, för det säger att man ska lägga till alla, eller skicka. Bra tycker jag! Fats de har inte varit jätte tydliga med detta, tydligen. Alva blev iallafall jätteglad, o Lucas blev avundsjuk, allt i sin ordning!

Nej nu ska jag fixa böcker, maila lärare. Får åka buss, men vad gör det?! I eftermiddag är det kliipdax för Lucas och mys med barnen på eftermiddagen. Ska tydligen bli fint väder idag!

/Cissi

Kommentarer
Postat av: Marie L.

Heeeej!

Nu har jag kommit i gång med bloggen och hemsidan. Datorn gick sönder så jag fick köpa ny, passade på att köpa en laptop. :D Som tur var så var det bara nätdelen (vad det nu är...) som var sönder och inte hårddisken med alla bilder och sånt...



Kul att Lucas kör cross. Han ser så stor ut när han kör. :)



Alltså, detta med dagis och inbjudningar. Vårt dagis har samma regel; bjuda alla så kan man lägga i facken. Men inte annars, då får man köra runt eller posta! Även om inte den regeln funnits så tycker jag det är sunt bondförnuft att man inte lägger till vissa och inte till andra. Nej, fy så ledsamt för dom barnen som inte får! Hoppas personalen säger till de föräldrarna.



Ha det bra och krama barnen! Glöm inte köpa tidningen i morgon, lite nervöst är det. :)

2009-09-01 @ 13:46:06
URL: http://www.famlille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0