På väg upp....

Nu är jag på väg upp till Växjö. Jag börjar 13 men måste ta bussen vid 8.15... känns ju kul....
Men det är en massa kalas så det behövs lite presenter till de. 2 barnkalas på Söndag!

Har läst en bok på vägen upp, eller ja en bok, ca 20 sidor om sokrates eller vad han hette. Var ju inte jättekul!!

Smidigt att ha dator på bussen. Men det går bra att åka buss men såå kul är det ju inte, känner mig kissnödig med, hoppsan ;)

Fick en härlig kommentar igår angående mina vackra barn =) "kan man ha dig till donatormorsa så man kan få så vackra barn?" Ha, den var ju ny!

Både Lucas o Alva blev klippta igår av Linda o "tore" som jag kallar h*n. Blev bra som vanligt!!




Ha det!

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0